با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

۷ بازديد

با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

آيا فقط از فروشگاه لوازم خانگي   كالا پايا  مورد علاقه خود خريد محلي انجام داده ايد؟ آيا نمي‌دانيد از دستگاه جديد خود چه انتظاري داريد، خواه يخچال، ظرفشويي، ماشين ظرفشويي يا خشك‌كن جديد؟ ما به رفع معماي آنچه كه بايد انتظار داشته باشيم، از جمله آماده شدن براي تحويل و بكر نگه داشتن آخرين سرمايه گذاري لوازم خانگي شما كمك خواهيم كرد.

براي تحويل آماده شويد

 

دستگاه كاملاً جديد شما بالاخره در راه است! مطمئن شويد كه با پاك كردن تمام راهروها و درهايي كه به آشپزخانه يا اتاق لباس‌شويي منتهي مي‌شوند (بسته به دستگاهتان) براي تحويل خود آماده شده و هرگونه خطر اصابت را جابه‌جا كنيد. سپس بعد از اينكه فضاي شما خالي شد، تمام راهروها و درها را با اندازه هاي دستگاه خود اندازه بگيريد تا مطمئن شويد كه فضاي لازم براي مانور دادن در گوشه هاي تنگ را داريد.

 

هنگامي كه اندازه‌گيري‌ها را انجام داديد، فهرستي از همه چيزهايي كه براي نصب نياز داريد تهيه كنيد، خواه يك پريز 3 شاخه، يك خط آب براي يخچال يا يك خط گاز براي يك دستگاه پخت و پز.

 

 

آيا به آماده شدن براي نصب دستگاه خود فكر مي كنيد يا در مورد ويژگي هاي كاملاً جديدي كه قبلاً هرگز امتحان نكرده ايد فكر مي كنيد؟ هنگام نصب يك دستگاه توكار بايد به چه نكاتي توجه كنيد؟ اگر در حال نصب لوازم خانگي  كالا پايا https://kalapaya.com/  جديد خود هستيد، چگونه مي دانيد كه كدام قطعات به چه چيزي متصل مي شوند؟ و پس از نصب، دقيقاً چگونه مي‌توانيد محدوده يا اجاق خود را به چيزي سرخ كنيد؟

 

اينجاست كه دفترچه راهنماي كاربر وارد مي‌شود. هر دفترچه راهنما بايد نحوه فعال كردن ايمن هر ويژگي را در دستگاه جديدتان توضيح دهد و كار روزمره شما را كمي آسان‌تر كند. اما اگر به دلايلي كتابچه راهنماي شما گم شده است، يا آن را گم كرده ايد (مي دانيم كه فقط يك ثانيه آن را كنار گذاشته ايد!)، حتماً صفحه محصول ما را براي نسخه قابل دانلود بررسي كنيد.

خريد يك دستگاه كاملاً جديد يك سرمايه گذاري است—بنابراين در اينجا چند نكته در مورد آنچه كه براي بكر نگه داشتن يخچال، فر يا جفت لباسشويي خود نياز داريد آورده شده است!

نكات فر

 

چه اجاق ديواري توكار داشته باشيد و چه اجاق گاز كشويي، تعمير و نگهداري اجاق گاز مي تواند زمان بر باشد. اما با استفاده از آستر فر، مي توانيد ميزان رسوب را مستقيماً روي ديواره هاي فر كاهش دهيد. وقتي زمان تميز كردن فر فرا رسيد، مي توانيد آستر را برداريد، سپس اجاق را با پاك كننده انتخابي خود به پايين بماليد. ويولا! فر شما دوباره شيك و براق است!

 

نكته ديگر براي منطقه پخت و پز شما يك محافظ شكاف است: اگر محدوده شما كاملاً با ميزهاي كانتر شما همسطح نيست، يك گارد شكاف از ريزش غذا از ميان شكاف ها جلوگيري مي كند.

نكات يخچال

 

آيا مي دانستيد كه مي توانيد از آستر در قفسه هاي يخچال خود نيز استفاده كنيد؟ با يك قفسه قابل جابجايي تميز كردن چكه ها و ريختن مواد غذايي خود را آسان تر كنيد و ظاهر كاملاً جديد قفسه هاي خود را گسترش دهيد.

 

يكي ديگر از نكات تنظيم يخچال، به خصوص اگر از اينكه همه نوشيدني هاي خود را از جايي كه قرار داده ايد جابجا مي كنند خسته شده ايد، اين است كه يخچال خود را با يك جا نوشيدني مرتب كنيد تا همه نوشابه هاي شما در يك مكان خنك بمانند.

نكات شستشوي لباس

 

با وسايل خشكشويي، به راحتي مي توان فكر كرد كه نيازي به تعمير و نگهداري نداريد. اما چند كار وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد تا ماشين لباسشويي و خشك كن جديد خود را در حالت نوك نگه داريد.

 

براي ماشين لباسشويي خود، مي توانيد با باز گذاشتن درب بعد از هر شستشو از بوي كپك جلوگيري كنيد. مطمئن شويد كه گربه كنجكاو يا كودك نوپا در حال كوهنوردي شما نمي تواند به بالاي ماشين لباسشويي برسد!

 

تعمير و نگهداري خشك كن بسيار ساده است: فقط به خاطر داشته باشيد كه پرزگير خود را به طور مرتب تميز كنيد تا از هرگونه خطر آتش سوزي جلوگيري كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه لباس هاي شما در اولين بار خشك مي شوند. فراموش نكنيد كه پرزهايي را كه روي سطح ماشين لباسشويي يا خشك كن شما مي افتد پاك كنيد تا آلرژي زاهاي خانه شما كاهش يابد.

فروشگاه كالاپايا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه ميباشد.، با گستره‌اي از كالا هاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند. «ارسال به موقع »، «تضمين بهترين قيمت» و «ضمانت اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه كالاپايا تلاش دارد تا به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است

پريشاني زناشويي چيست؟

۷ بازديد

پريشاني زناشويي چيست؟

 

طبق داده هاي سرشماري اخير ، تقريباً 50 درصد از اولين ازدواج ها به طلاق ختم مي شود ، يكي از استرس زا ترين رويدادهاي زندگي. حتي براي آن دسته از ازدواج هايي كه به طلاق ختم نمي شود، بسياري از آنها با ناراحتي همراه هستند. به عنوان مثال، تخمين زده شده است كه تقريباً 20? از تمام زوج هاي متاهل در هر زمان معين دچار پريشاني زناشويي مي شوند. با وجود خطرات مرتبط با ازدواج، تقريبا 90 درصد از جمعيت حداقل يك بار ازدواج مي كنند و نزديك به 75 درصد از افراد مطلقه ازدواج مجدد را انتخاب مي كنند. بنابراين ، درك ناراحتي هاي زناشويي و پيامدهاي آن و توسعه برنامه هاي درماني موثر براي درمان زناشويي ، تمركز اصلي افراد در زمينه سلامت روان بوده است.

اگرچه زوج ها به دلايل مختلفي از ازدواج خود ناراضي مي شوند، چندين موضوع تكرار شونده وجود دارد كه اغلب با ناراحتي هاي زناشويي مرتبط است. شايع ترين مشكلي كه زوج هاي ناراضي گزارش مي دهند ارتباط ضعيف است. همسران اغلب احساس مي كنند كه شركاي خود خواسته هاي بيش از حد را درخواست مي كنند يا بسيار بيشتر از آنچه مي توانند تقاضا مي كنند. ساير همسران احساس مي كنند كه شركاي آنها بيش از حد گوشه گير شده اند يا به اندازه كافي با هم صحبت نمي كنند. در نهايت، همسران مضطرب اغلب از صحبت در مورد مشكلات در روابط خود اجتناب مي كنند، زيرا در نهايت با يكديگر مشاجره و دعوا مي كنند. اين مشكلات ارتباطي اغلب باعث مي شود كه همسران نسبت به خود، شريك زندگي و روابط خود احساس بدي داشته باشند.

 

مشكل دوم كه اغلب با پريشاني زناشويي همراه است، انتظارات غيرواقعي است كه همسران ممكن است در مورد ازدواج يا يكديگر داشته باشند. براي مثال، همسران ممكن است بر اين باور باشند كه شريك زندگي آنها بايد بدون اينكه بخواهند بدانند چه فكر و چه احساسي دارند. علاوه بر اين، همسران مضطرب احتمالاً توضيحات منفي براي رفتار شريك خود دارند. به عنوان مثال، همسران مضطرب احتمالاً شركاي خود را براي هر اتفاق بدي كه در رابطه رخ مي دهد سرزنش مي كنند.

 

سومين مشكلي كه اغلب با پريشاني زناشويي مرتبط است، فقدان صميميت يا احساسات محبت آميز بين همسران است. اگرچه احساسات قوي مرتبط با خواستگاري به طور طبيعي در بيشتر روابط با گذشت زمان كاهش مي يابد، بسياري از همسران با مشاهده چنين كاهشي ناراحت مي شوند. آنها ممكن است اين كاهش طبيعي را به عنوان از دست دادن احساسات محبت آميز درك كنند كه اغلب با كاهش تظاهرات محبت و كاهش فعاليت هاي جنسي همراه است. مشكلات ديگري كه توسط زوج‌هاي مضطر گزارش مي‌شود شامل موضوعات مشكل خاصي مانند مديريت پول، حسادت، تعارضات بر سر ارزش‌ها و مشكلات با پدر و مادر است. ساير همسران هنگام مواجهه با رويدادهاي منفي زندگي ، مانند مرگ يكي از اعضاي خانواده يا بيماري جدي ، ناراحت مي شوند. هنوز زوج‌هاي ديگر به دليل تغييرات يا پيشرفت‌هايي در زندگي يك نفر كه باعث مي‌شود شريك زندگي او احساس طرد شدن كند، مضطرب مي‌شوند. موفقيت شغلي و ايجاد دوستي هاي جديد نمونه هاي رايج اين امر است.

 

عواقب پريشاني زناشويي چيست؟

 

شواهد حاكي از آن است كه افرادي كه در زندگي زناشويي خود دچار مشكل مي شوند، بيشتر در معرض انواع مشكلات رواني از جمله افسردگي و اعتياد به الكل هستند. در مقايسه با افرادي كه ازدواج كرده اند و با همسران خود كنار مي آيند، هم مردان و هم زناني كه در ازدواج ناراضي هستند، بسيار بيشتر در معرض افسردگي باليني هستند. همسران مضطرب نيز بيشتر در معرض مشكلات جسماني هستند. يكي ديگر از مشكلاتي كه توسط همسراني كه داراي مشكلات زناشويي هستند گزارش شده است، خشونت درون رابطه است. تقريباً يك سوم از تمام زوج هاي متاهل در دوره اي از ازدواج خود خشونت را تجربه مي كنند و همسران مضطرب بيشتر در معرض خطر قرار دارند. خشونت زناشويي مي تواند تأثير عمده اي بر روابط و رفاه رواني و جسمي هر يك از همسران داشته باشد. در نهايت، مشكلات رفتاري در كودكان در خانواده هايي كه والدين از ازدواج ناراضي هستند، بيشتر ديده مي شود. تعدادي از مطالعات نشان داده اند كه كودكاني كه در معرض پريشاني زناشويي، به ويژه خشونت در خانه هستند، در معرض خطر بيشتري براي مشكلات عاطفي خود هستند.

 

درمان رفتاري

 

تا زماني كه آنها به درمان فكر مي كنند، بسياري از زوج ها گزينه طلاق را نيز در نظر گرفته اند. درمان مي تواند به سوالات مربوط به اين كه آيا رابطه مي تواند نيازهاي هر يك از همسران براي يك ازدواج رضايت بخش را تأمين كند يا خير ، كمك كند. اگرچه تعدادي از برنامه‌هاي درماني براي زوج‌هاي متاهل ناراضي وجود دارد، اما گسترده‌ترين شكل درمان پريشاني زناشويي، درمان رفتاري زناشويي است. چندين هدف كلي از اين رويكرد براي درمان زناشويي وجود دارد. ابتدا، به همسران آموزش داده مي شود كه چگونه رفتارهاي مراقبتي را كه براي يكديگر انجام مي دهند، شناسايي و افزايش دهند. دوم، مهارت هاي ارتباطي خاصي به آنها آموزش داده مي شود تا كيفيت ارتباط خود را بهبود بخشند. بهبود ارتباط اغلب باعث ايجاد صميميت و صميميت عاطفي بيشتر در ازدواج مي شود. ثالثاً، به همسران مهارت‌هاي حل مسئله آموزش داده مي‌شود تا بتوانند با موفقيت مشكلات را در روابط خود حل كنند، بدون اينكه وارد مشكل شوند.

مقالات بيشتر از ما را مطالعه كنيد.

چطور فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا بسازيم ؟

۷ بازديد

چطور فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا بسازيم ؟‌

 

ساختن يك فروشگاه اينترنتي موفق يك رويا نيست بلكه يك فرآيند ساده است كه بسياري از افراد از آن فراري هستند. در ادامه ي همين مقاله به دلايل اصلي موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي در عرصه ي وب ميپردازيم.
من برنامه نويس وب و موبايل هستم و تا كنون پروژه هاي زيادي را برنامه نويسي كرده ام و تجربه ي كافي در اين حوزه دارم. از آنجايي كه بسياري از شركت ها با سرمايه هاي كلان به سمت پياده سازي فروشگاه اينترنتي ميروند و سقوط ميكنند من قصد  دارم اين مقاله را براي عزيزاني بنويسم كه قصد دارند فروشگاه اينترنتي پياده سازي كنند و ممكن است خواندن اين مقاله مسير آنها را تغيير دهد و شكست نخورند.

 

اصول پياده سازي فروشگاه اينترنتي چيست ؟‌

فروشگاه هاي اينترنتي بزرگي مثل ديجي كالا بر پايه ي چند اصول اصلي كار مي كنند و همين اصول باعث شده كه اين فروشگاه ها در وب موفق شوند و هزاران فروشگاه ديگر كه شايد سرمايه ي اوليه ي بيشتري از ديجي كالا هم داشتند شكست خوردند.


? - زمان مشتري ، مهم ترين فاكتور هست از دستش ندهيد.

9_2qgs.jpg

 

من بارها از ديجيكالا خريد كرده ام و وقتي يك مشكلي براي مرسوله ي من پيش مي آيد مثلا مرسوله دير ارسال ميشود يا دچار صدمه ميشود بدون چون و چرا خسارت هاي خود را قبول ميكند و زمينه هاي جبران مثل اس ام اس كردن كد تخفيف براي خريد هاي بعدي و ... را فراهم سازي ميكنند.
اينكه مرجوعي كالا واقعا بي دردسر باشد يكي ديگر از ويژگي هاي ديجيكالا است كه باعث موفقيت اين فروشگاه اينترنتي شده است. مشتري بايد مرجوعي راحت، آسان و سريعي را تجربه بكند در اين صورت سبد خريد او دو برابر سبد خريد قبلي اش ميشود چون حس نزديكي و اعتماد پيدا ميكند.
نكته :‌ اگر قصد داريد فروشگاهي پياده سازي كنيد در نظر داشته باشيد كه زمان مهم ترين چيز براي مشتري است مشتري دوست ندارد حتي يك دقيقه بلاتكليف بماند. پس سعي كنيد سروقت باشيد اگر مرجوعي داريد سروقت انجام دهيد و اگر سروقت نبوديد زمينه هاي جبران مثل ارسال كد تخفيف براي خريد هاي بعدي را داشته باشيد

 

? ? توليد محتواي مفيد،بررسي و ... دليل اصلي رشد ديجيكالا

 

شايد به نظر خنده دار برسد ولي ديجي كالا در سالهاي اوليه عمر خود نه فروش چنداني داشت نه كالاي چنداني !‌ اما يك چيز بود كه اين سايت را خاص ميكرد و آن هم توليد محتواي دقيق و بررسي كالاهاي مختلف بود كه در اين صورت كاربران مراجعه كننده دست خالي برنميگشتند.
سئوكارها ميگن محتوا پادشاه است و اين حرف تا حدودي در مورد فروشگاه هاي اينترنتي صدق ميكند البته با گذر زمان شما بايد تمركز ويژه اي هم روي محصولات خود و افزايش آنها بگذاريد ولي در ابتداي كار بهتر است محتوا توليد كنيد ... نقد و بررسي كنيد ، ويديو آموزشي بزاريد ، پادكست صوتي بسازيد و هر كاري كه فكر ميكنيد براي توليد محتوا مفيد خوب است انجام دهيد.
اين يكي از تصورات اشتباه افرادي يه شركت هايي هست كه قصد دارند فروشگاه اينترنتي جديدي راه اندازي كنند كه بايد محصولات و سرمايه ي زيادي در ابتداي كار داشته باشند. حقيقت اين است فروشگاه هاي بزرگ چه ايراني و چه خارج از ايران، در ابتداي كار خود محصولات چنداني نداشتند و آنها با هرتوانايي و سرمايه ي اوليه كه داشتند شروع كردند در واقع سرمايه ي اوليه نبايد تعيين كننده باشد بلكه توليد محتوا به درد بخور ميتواند كاربران را به سمت سايت فروشگاهي بياورد.


پس در ابتداي كار سعي كنيد محتوا توليد كنيد و به معرفي و بررسي دقيق محصولاتي بپردازيد كه در آينده قصد داريد فروشگاه آنلاين براي همان محصولات تاسيس كنيد اين كار مزيت هاي زير را دارد :‌


? - نام برند شما در ذهن افراد از قبل وجود دارد.
? - گوگل سايت شما را بعنوان سايتي در آن زمينه ي خاص ميشناسد  و اگر درآينده محصولي در همان موضوع بفروشد در نظر دارد كه شما قديم محتوا هم براي آن توليد كرديد پس رتبه ي بهتري به شما ميدهد
? -  مشتريان شما بخاطر سابقه ي قبلي شما اعتماد ميكنند و خريد انجام ميدهند.

 

? ? هزينه هاي بيهوده روي فروشگاه اينترنتي را بيخيال شويد.

بسياري از افراد تصور ميكنند كه در همان ابتداي كار بايد همه چيز را در حد عالي داشته باشند. مثلا من يك دوستي داشتم كه تازه شركت تاسيس كرده بود و ميگفت بايد اول ميز و مبل فلان را بخرم تا دفترم شيك باشد ... كامپيوتر اپل بخرم روي ميز مديريت قرار دهم تا وقتي مشتري ها ميان بگن به به عجب دفتر شيك و سيستم خوبي و اينطوري مشتري ها به من اعتماد ميكنند.

 

اين تفكر ، تفكر اكثر افرادي هست كه كسب و كار شروع ميكنيد و به مدت زمان خيلي كم هم نابود ميشوند. براي شروع كار نياز به هزينه هاي اضافي نيست. نياز به هزينه ي تبليغاتي نيست . نياز به دفتر شيك نيست . نياز به داشتن تمامي مجوزهاي لازم نيست .... و خيلي چيزها كه نياز نيست و بايد كار را ساده تر شروع كنيد و در طول زمان شد بكنيد اينها يك به يك خودشون حل ميشوند.

براي فروشگاه هاي اينترنتي تنها چيزي كه براي شروع نياز است يك دامنه و يك هاست اينترنتي ساده است كه فقط بتوانيد محتويات را در آن منتشر كنيد.

در شروع كار فروشگاه اينترنتي چيزهايي كه صد در صد نياز نيست در زير ليست شده مواظب باشيد در اين تله ها نيوفتيد كه كارتان ساخته ميشود :‌

  • در شروع كار فروشگاه اينترنتي هرگز به فكر نصب بنر شهري نباشيد
  • نيازي به خريد خط تلفن رند يا شماره ي كوتاه شده يا شماره ي ??? مجاري و ... نيست
  • نياز به شركت ثبت شده ي قانوني نيست
  • نياز به هزينه هاي تبليغاتي در روزنامه و مجله و آگهي نامه ها نيست
  • نيازي به بستن قرارداد با شركت هاي تبليغاتي نيست
  • نياز به دفتر شيك در بهترين جاي شهر نيست
  • نياز به كارمندان زياد نيست

آموزش ساخت اپليكيشن ديجي كالا با زبان كاتلين

اينها تله هستند و متاسفانه در طول سالهاي گذشته بسياري ها گرفتار اين مورد شده اند. يك مثال ساده و كوتاه از كسب و كاري كه شكست خورد ... هايپرماركت آنلاين بود كه يكي از آشنايان من شروع كرده بودند و در سال ?? حدود يك ميليارد هزينه ي اضافي كردند و صد در صد شكست خوردند و منم صد در صد پيش بيني ميكردم كه شكست خواهند خورد چون متاسفانه در دام همين تله ها بودند.

هنوز دفتر كاري براي خود اجاره نكرده بودند هنوز دامنه ي ساده ي سايت آنها ثبت نشده بود ولي دنبال وكيل بودند يك شركت با نامي زيبا ثبت كند !‌

بعد از زدن سايت و شروع به كار هزينه ي گزافي كردند و چند عدد بيلبورد در سطح شهر نصب كردند = يك نفرم از اين بيلبوردها زنگ نزد يا مشتري نشد چون مناسب اين كار نبود اصلا

خط رند چهار رقمي خريدند كه باز هزينه هاي اضافي داشت

براي سه عدد آگهي نامه هزينه ي سه سال تبليغات واريز كردند تا بصورت ماهانه براي آنها يك بنر قرار دهد

چندين نفر براي آنها استخدام شده بود و كار ميكرد

سيستم سايت طوري بود كه كدنويسي اختصاصي بود و برنامه نويس براي قرارداد پول زيادي گرفته بود...

نتيجه كار اين شد = فروشگاه فروش نداشت شكست خوردند ، دفتر جمع شد و وسايل دفتر با نصف قيمت در ديوار فروختند، كمي وام از بانك گرفته بودند كه قسط آن را هنوزم پرداخت ميكنند ( ضرر مالي علاوه بر سرمايه ي حيف شده )

اما فرض كنيم فروشگاه در ابتدا هيچ هزينه ي اضافي نميكرد و آن بنر و كارت ويزيت ها و پوسترها و هزينه هايي كه اگر ليست كنم شايد بالاي صد مورد باشد را نمي كرد

و از همان ابتدا روي جذب مشتري كار ميكرد و كم كم گسترش پيدا ميكرد الان كجا بود ؟‌ شايد ديجيكالاي جديدي بود

داستاني كه بالا تعريف كردم كاملا واقعي است و شايد بيش از دويست مورد اينطوري شنيده ام و دقيقا مشابه هم عمل كرده بودند.

 

? ? بحث هاي فني و برنامه نويسي فروشگاه اينترنتي


در بالا سه مبحث مهم بيان كردم ولي الان به بحث فني رسيديم به بحثي كه خيلي مهم است و خيلي ها دچار اشتباه ميشوند. برعكس هزينه هاي تبليغاتي و سرمايه هاي بيهود شما براي سايت خود و اگر اپليكيشن داريد براي اپ خود هرچقدر هزينه ي بهبودي هزينه كنيد بهتر است. التبه هزينه ها باز نبايد بيهوده باشد و طوري شود كه حيف و ميل شود.
خيلي از افراد براي شروع ساختن فروشگاه اينترنتي از سيستم هاي آماده مثل وردپرس استفاده ميكنند. براي شروع خوبه ولي در نظر بگيريد بهينه بودن و سرعت بالاي سايت خيلي مهم است و به همين خاطر هم بود كه ديجي كالا از اول شروع اختصاصي بوده است و با سيستم هاي آماده مثل وردپرس و جوملا و ... استفاده نكرده
البته همانطور كه گفتم براي شروع جوملا و وردپرس و هر cms يا فروشگاه ساز آماده خوب است ولي با افزايش مشتريان و بالا رفتن ترافيك سايت بايد به فكر چاره باشيد و منم به فكر چاره هاي زيادي گشتم و به اين نتيجه رسيدم كه بايد فروشگاه بصورت اختصاصي كدنويسي و آماده شود.


در زير ليست فروشگاه سازهاي آماده را ميزارم كه استفاده كردم قبلا :

  • open cart
  • prestashop
  • magento

 

و سيستم هاي مديريت محتوا كه قابليت توليد محتوا و ساختن فروشگاه اينترنتي را هم با آنها د اريد :‌

  • wordpress - woocommerce
  • joomla
  • drupal

 

اما بهتر است يا خودتان برنامه نويسي ياد بگيريد و آموزش ساخت سايت مشابه ديجي كالا را ياد بگيريد يا آموزش ساخت اپ ديجي كالا را انجام بدهيد.
يا اينكه به يك برنامه نويس خوب بسپاريد تا يك فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا را براي شما برنامه نويسي كند.
دلايل اينكه شما بايد بصورت اختصاصي سايت و اپ فروشگاهي بنويسيد :

 

  • سرعت بالاتر
  • امكانات اختصاصي تر
  • امنيت بالاتر
  • رتبه ي بهتر در گوگل
  • پياده سازي راحت تر امكانات فني

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

۶ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.

استاندارد هاي بالا ترمووود (ترموود)

۷ بازديد

شما مي توايند مقاله نگهداري از كفپوش ترموود را مطالعه كنيد. پس از انجام اين كار چوب ترمو در دماي محيط براي خنك شدن نگهداري شده و پس از رسيدن دماي چوب ترموود به 100 درجه با پاشيدن آب و بخار آب دماي آن را كاملا كاهش ميدهند. به عنوان مثال ، نقطه شكست طول براي فولاد 5.4 كيلومتر ، براي فولاد روكش شده با كروم 6.8 كيلومتر و براي فولاد 17.5 كيلومتر مي باشد ، در صورتي كه نقطه شكستگي براي چوب درخت صنوبر 19.8 كيلومتر و براي چوب درخت راش 28.3 است. اين گروه به عنوان مثال شامل، ترپن، چربي، موم يا اسيد فنيك مي باشد. به عنوان مثال چوب درخت فان (Birch) كه عمليات حرارتي روي آن انجام شده خصوصيات نزديكي نسبت به استخوان دارد. پرگولا نيز مانند آلاچيق سازهاي است كه از همه طرف باز است و از آن در باغها و محوطه ويلاها استفاده ميشود اما تفاوتهايي با آلاچيق دارد چرا كه براي اجراي سقف آن از الوارهاي چوب با فاصلههاي معين استفاده ميكنند در صورتي كه سقف آلاچيق كاملا يكدست است.

 

دو رده بندي استاندارد براي تيمار ترمووود موجود است: ترمو- اس و ترمو- دي. استفاده كردن از سقف چوبي در منزل باعث مي شود كه تمامي بخشهاي نيز به خوبي به چشم بياييد و باعث زيباتر شدن يك محيط خانه خواهد شد به نظر ما بهتر است كه در مورد سقف هاي چوبي كمي حساسيت خود را كمتر كرده و تمامي بخشها واقعا نياز به سقف چوبي نيست بلكه بخشي يا قسمتي از سقف را آذيين بندي به نماي چوب بكنيد بهتر است، حتما هزينه ي سنگين آن باعث مي شود كه به اين مهم نيز فكر كرده باشيد اما در بخشهاي منزل يا محيط كاري يا ويلاها اين سقف چوبي را معماران درجه يك كشور به يك قسمت اختصاص خواهند داد و از چوب كردن تمامي بخشها ناگيزر دور خواهند شد. صاف و صيقلي بودن سطح چوب ترموود اصل (گندگي و رنده كاري چوب) قابل مقايسه با ترموود تقلبي نيست.

 

در اين مرحله با روش باران استوايي و پاشيدن آب بر روي چوب­ها دماي آنها را كاهش داده و سبب رسيدن چوب به رطوبت مورد نظر و حصول ويژگي تعادل رطوبتي ميگردد، كه نتيجه آن داشتن چوبي با رطوبتي معادل %6-4 است. چوب ترموود يك ماده نازا (Sterile) مي باشد و مواد سمّي در آن پيدا نمي شود بنابراين اين چوب از لحاظ سمّي بودن قابل اعتماد مي باشد كه عاري از هر سمّي است كه به انسان و محيط اطراف زيان برساند. از آنجا كه هيچ ماده شيميايي مضر در طول فرآيند در آن اضافه نمي شود، اين نوع چوب ها فقط شامل مواد تجديد پذير مي باشد. به كار گيري چـوب در ساختمان از سالـيان پـيش كار بسيار پسنديده اي بوده است، با اـين حال خصوصـيات فـيزـيكـي چـوب محدودـيت هاـيـي در اجرا به وـيژه در فضاـي باز اـيجاد مـيكند ، با گذشت زمان انسان متوجه شد كه حرارت دادن به چـوب باعث افزاـيش دوام آن خواهد شد ، در حقـيقت چـوب ترمو ـيا همان ترموود از طرـيق حرارت دادن به چـوب در دماـي زـير ـيكصد و هشتاد درجه سانتـي گراد تحت شراـيط خاص و با زمانـي حدود 50 تا 100 ساعت بسته به نوع چـوب اولـيه اـيجاد مـيشود ، در پروسه حرارت دادن اكسـيژن از محـيط حذف مـيشود تا امكان سوختن چـوب از بـين برود.

 

همانطور كه ميدانيد، حتي ??? درجه سانتي گراد نيز دماي بسيار بالايي است و امكان آتش گرفتن چوب در اين مرحله بالا است. استاندارد هاي بالا ترمووود (ترموود) امكان استفاده از آن را در فضاهاي مرطوب و باز مانند استخرها ، در ساخت و توليد مبلمان فضاي باز و نماي چوب ساختمان ها ايجاد ميكند. بعضي از گونه هاي چوب مانند سرو و كاج ها كه بوي رزين مي دهند داراي بوي مطبوعي مي باشند. رنگ ترمووود حاوي مواد شيميايي مي باشد كه دركليه بافت دروني چوب ترموود و به ميزان كمتري در سطح بيروني چوب ترموود وجود دارد، بوي حاصل از مواد شيميايي چوب نيز مانند رنگ ها در ديواره هاي سلولي آن ذخيره مي شوند . چوب ترمو يك محصول طبيعي سازگار با محيط زيست است كه به راحتي مي توان ماشينكاري و نصب كرد. چون برگرفته از طبيعت بوده و از ماده شيميايي براي خشك كردن و آماده سازي آن استفاده نشده براي اكوسيستم و محيط زير مضر نبوده و يك سازه سازگار با محيط زيست به شمار ميآيد. رنگ زيباي اين چوب ها آن ها را براي استفاده در نماي ساختمان ها مناسب مي كند. روكش هاي چوبي ظاهري بسيار زيبايي به هر سطح مي بخشد اين نوع روكش هاي چوب ترمو در رنگ ها و بافت هاي متنوعي موجود است و حتي سال ها پس از نصب مي توانيد زيبايي سابق آن را بازيابي كنيد.

منبع : بست چوب

 

http://www.edu.fudanedu.uk/user/shaniduke2/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://bestchoob.com/

http://fudanedu.uk/user/shaniduke2/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:ShaniDuke2

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:ShaniDuke2

https://git.sicom.gov.co/ShaniDuke2

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://bestchoob.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/538422/

http://www.ict-edu.uk/user/526471/

https://git-dev.dartmouth.edu/ShaniDuke2

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

۶ بازديد

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

ارشا هودرو يكي از معتبرترين و فعال ترين شركت ها در زمينه فروش خودرو در كشور است كه بهترين خودروها را در مارك ها و مدل هاي خارجي و ايراني با بهترين شرايط به فروش مي رساند و در صورت تمايل به خريد اقساطي ، نقد اين شركت ، فقط با كارشناسان شركت تماس بگيريد.

 

امروزه با افزايش قيمت ها در كشور ، قدرت خريد خودروها در كشور بسيار كاهش يافته است و بسياري از مردم بسيار مايلند خودروي مورد علاقه خود را به صورت اقساطي خريداري كنند. بنابراين به دليل استقبال مردم ، فروش اقساطي خودرو بسيار رواج پيدا كرده و شركت هاي زيادي تأسيس شده است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند و خودروها را در مارك ها و مدل هاي ايراني و خارجي توليد و عرضه مي كنند. هر شركتي با توجه به سياست تجاري خود شرايط ويژه اي را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرد. در همين حال ، برخي از اين شركت ها منافع مشتري را بيش از هر چيز ديگري در نظر مي گيرند ، در حالي كه برخي ديگر منافع خود را در نظر مي گيرند. از كدام يك از اين شركت ها خريد كنيد.

 

فروش اقساطي خودرو از سايا خودرو

 

فروش موكول خودرو با مناسب ترين شرايط

فردي كه قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را دارد ، هميشه به دنبال شركتي است كه از نظر او بهترين شرايط را در بين شركت هاي فروش اقساطي خودرو دارد. اما فروش اقساطي خودرو با مناسب ترين شرايط به چه معناست و شركت ها بايد چه شرايطي را در مقابل خريدار قرار دهند تا بتوانند خريدي مناسب و اقتصادي انجام دهند؟ يكي از بهترين شرايطي كه شركت ها مي توانند براي خريدار تعيين كنند ، تعداد مناسب اقساط با توجه به شرايط مشتري است. شركت هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو مي توانند هنگام فروش خودروي مورد نظر مشتري به صورت اقساطي كه شرايط مشتري را برآورده مي كند ، مشتريان زيادي را براي خريد اقساطي خودرو جذب كنند. شخصي كه قصد خريد اقساطي خودرو را دارد درآمد خود را حساب مي كند و تعداد اقساط را با توجه به درآمد خود تعيين مي كند ، بنابراين شركت ها نيز بايد تعداد اقساط را متناسب با بودجه مشتري تعيين كنند تا اقساط را بفروشند. بسته به درآمد خود ، يك نفر ممكن است خودرويي را فقط با چند قسط كوتاه مدت خريداري كند و شخص ديگري ممكن است به خودرويي با اقساط بلند مدت نياز داشته باشد.

 

تعويق فروش خودرو و تحويل خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن

زمان لازم براي تحويل خودرو در طرح تغيير زمان خودرو براي مشتري بسيار مهم است و مشتري مايل است خودروي مورد نياز خود را در اسرع وقت تهيه كند ، البته هر شركت طبق قوانين و سياست ها. زمان هاي متفاوت و متفاوتي براي تحويل خودرو در نظر بگيريد. هرچه زمان تحويل خودرو به مشتري كوتاهتر باشد ، در نتيجه مشتري آمادگي بهتري براي استفاده از خدمات شركت خواهد داشت. شركت هايي كه تنها از يك سياست پيروي مي كنند و زمان تحويل خودرو را طولاني مي دانند ، در نتيجه كمتر مورد استقبال مشتري قرار مي گيرد كه در صورت خريد خودرو از اين شركت ها موجب نارضايتي آنها مي شود. البته نوع خودرو نيز مي تواند تأثير زيادي در زمان تحويل داشته باشد و برخي از خودروها مانند خودروهاي خارجي كه برخي از مدل هاي آنها در كشور كمتر رايج است و واردات آنها دشوار است ، ممكن است زمان تحويل بيشتري داشته باشند.

 

فروش اقساطي خودرو

 

تعويق فروش خودرو در مدلهاي خارجي و داخلي

برخي از شركت هايي كه خودروها را به صورت اقساطي مي فروشند فقط خودروهاي خارجي را به صورت اقساطي مي فروشند ، در حالي كه برخي ديگر خودروهاي خود را به صورت محلي توليد مي كنند. اما برخي از شركت هاي ديگر به منظور ارائه تنوع بيشتر خودروها به مشتريان ، اقدام به فروش ، مدلهاي مختلف خودرو ، داخلي و خارجي مي كنند كه هريك از آنها ايراني يا خارجي هستند و شرايط فروش ويژه اي دارند. معمولاً شركت هايي كه انواع مختلفي از خودروها را براي فروش اقساطي خودرو در نظر مي گيرند ، مشتريان زيادي نيز دارند و مشتري با توجه به بودجه اي كه دارد ، مختار است خودرو را تهيه كند.

 

فروش اقساطي خودرو در تهران

تهران به عنوان يكي از بزرگترين و پرجمعيت ترين شهرهاي كشور ، نياز زيادي به خودرو دارد و به همين دليل فروش اقساط خودرو در تهران بسيار رواج يافته است و تا كنون شركت هاي زيادي در اين زمينه تأسيس شده اند. شركت هايي كه در زمينه فروش اقساطي خودرو در تهران فعاليت مي كنند برخي مجاز و برخي ديگر غير مجاز هستند و خريدار بايد به اين موضوع توجه كرده و آن را بسيار جدي بگيرد. خودروهايي كه به صورت نقد و اقساط در اين شركت ها عرضه مي شوند ممكن است حضور خارجي نداشته باشند كه به دليل خريد از اين شركت هاي غيرقابل اعتماد ضررهاي زيادي را براي شما به دنبال خواهد داشت. با بررسي هايي كه انجام مي دهيد ، مي توانيد اعتبار اين شركت ها را ارزيابي كرده و سپس خريد اقساطي خود را انجام دهيد.

 

فروش اقساطي خودرو

شما ميتوانيد خريد اقساطي خودرو را از شركت ساياخودرو به صورت كاملا تضمين شده و به صورت اقساط انجام دهيد.

بررسي ويژگي ها و خواص فست ماسكهاي پزشكي

۷ بازديد

بررسي ويژگي ها و خواص فست ماسكهاي پزشكي

 

يكي از ماسكهاي تخصصي پزشكي كه در دسته ماسك هاي تنفسي جاي دارد فست نام دارد. اين ماسك يكي از قدرتمند ترين ماسكها براي پيش گيري از انتقال ويروس ها و باكتري هاي مثبت گرم و منفي از راه تنفس است. يكي از ماسك هايي كه براي پيش گيري از كرونا نيز قابليت بالايي دارد.

اين ماسك را خيلي از ما در زمان كرونا براي اولين بار ديده ايم. كالايي كه با نام ماسك سه بعدي در بازار خريد و فروش مي شود. ماسكي جالب و با ظاهر متفاوت كه خيلي ها به آن علاقه زيادي پيدا كرده اند و از آن استفاده مي كنند. ماسكي كه به يكباره وارد بازار شد و با استقبال زيادي هم مواجه شد.

اين ماسك لايه هاي متعددي دارد و ماسكي چند لايه است. در مدل هاي سه تا شش لايه توليد مي شود. متداول ترين مدل آن پنج لايه است. در اين مدل سه لايه ملت بلون و دو لايه اسپان باند قرار دارد و با پرس شدن اين لايه ها به هم ديگر قسمت بدنه ماسك تشكيل مي شود. اين پنج لايه روي هم قرار مي گيرند و سپس برش هايي داشته مي شوند و به كمك دستگاه پرس مي شوند تا به شكل نهايي در بيايند.

استفاده از سه لايه ملت بلوني و تعداد بيشتر در مدلهاي با لايه هاي بيشتر قدرت فيلتراسيون اين ماسك ها را بسيار فراتر از سه لايه اي هاي ساده پزشكي كرده است. ويژگي كه در مدت خطرناك كرونا باعث فروش بالاي اين ماسك شده است. خطرآفريني بالاي اين ويروس و ظهور گونه هاي نوظهور جهش يافته جديدتر كه خطرات بيشتري هم دارند باعث شده توجه به اين محصول بيش از پيش باشد.

اين محصول در حالت بسته شبيه به ماهي است و به همين خاطر خيلي ها به آن نام فيش يا همان ماهي هم داده اند. اما پس از باز شدن به شكل برجسته يا سه بعدي در مي آيد و به همين شكل روي صورت قرار مي گيرد. قرار گيري به صورت برجسته بر روي صورت علاوه بر زيبايي باعث راحتي بيشتر كاربر مي شود. برجستگي اين محصول امكان تنفس راحت تر را ممكن مي كند. هم چنين با اين ماسك به خاطر برجسته بودنش كه بين دهان و بيني و داخل ماسك ايجاد فاسله مي كند راحت تر صحبت كنيد. به همين خاطر اين كالا انتخاب خوبي براي افرادي است كه در مدت كرونا بايد كار كنند و با ديگران به صورت حضوري يا تلفني صحبت مي كنند.

اين كالا رنگ بندي جذاب و بسيار جالبي دارد. توليد كنندگان اين محصول براي اين كه سليقه هاي مختلف را پاسخ دهند اين كالا را در رنگ هاي بسيار متنوع و زيبايي توليد كرده اند. توليد اين ماسك در رنگ هاي زرد و قرمز و سبز و... و يا ماسكهايي سفيد كه داخل رنگي دارند باعث جذابيت بيشتر آن براي مشتريان شده است. رنگ هاي زيباي اين كالا و ظاهر برجسته و متفاوتش باعث شده است كه براي افرادي كه به ظاهر اهميت مي دهند بسيار جذاب باشد. همچنين بالا بودن خاصيت فيلترينگ آن باعث شده اين كالا هم چنين براي افرادي كه به دنبال محافظت بالا در شرايط كرونايي يا هر جاي ديگر هستند هم مفيد باشد.

پزشكان يكي از كساني هستند كه بيش از ديگران از اين محصول استفاده مي كنند. چرا كه همه روزه و هميشه در محيط هاي با آلودگي محيطي و ميكروبي بالا كار مي كنند. اين كالا با ملت بلون هاي متعدد و زيادي كه دارد بسيار قوي در برابر كرونا مقاومت مي كند و نمي گذارد كرونا از آن رد شود. اين ماسك هم چنين از عبور ويروس هاي ديگري چون آنفولانزا نيز مقاوم است و بسيار قوي از پزشك مراقبت مي كند.

در روزهاي كرونايي بيش از هر وقت ديگر از اين كالا استفاده شده است. چرا كه قبل از نيز شرايطي تا اين اندازه خطرناك نبوده است و طبيعتا استفاده از آن نيز به موارد خاص محدود مي شده است. با شيوع كرونا به يكباره با عرضه و معرفي اين محصول به عنوان كالايي مقاوم و ايده آل خريد و فروش آن بسيار زياد شده است.

در اين زمانه كرونايي گاها مجبوريم براي خريد روزمره خانه و يا براي انجام كارهاي ضروري از خانه خارج شويم. مي دانيم كه بودن در جايي با جمعيت زياد و يا بودن در فضاي سربسته تا چه اندازه مي تواند خطرناك باشد. به طور مثال در زماني كه مشغول خريد در يك فروشگاه هستيم ممكن است مدتي در حدود نيم ساعت تا يك ساعت در فروشگاه باشيم. در اين مدت افراد زيادي در كنار ما ممكن است در حال خريد باشند. وسيله اي ايمن تر مانند ماسكهاي فست يا همان سه بعدي ها در اين مدت خطر را بسيار كاهش مي دهد.