تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

۲ بازديد

تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

تخليه چاه عملي است كه در آن كليه مواد از ته چاه به صورت كامل خارج مي شوند. تا چاه باز سازي شود. شركت ما كليه خدمات تخليه چاه نظير:تخليه چاه، تخليه چاه غرب تهران، تخليه چاه شرق تهران، تخليه چاه جنوب تهران،تخليه چاه شمال تهران و.. را به انجام مي رساند. مادر شركتخود اين اطمينان را به شما مي دهيم كه با انجام عمل تخليه چاه و لايروبي مشكل شما را برطرف كنيم.تخليه چاه معمولا زماني انجام مي شود  چاه بازكني شرق تهران كه شما نيازمند اين عمل باشيد و معمولا بعد از پر شدن چاه فاظلاب كه معمولا باديدن بالا زدگي كف دسشويي و بوي نامطبوع همراه است ايجاد مي شود. ابته در بيشتر موارد عمل بالا زدگي گرفتگي لوله چاه فاظلاب است كه در اين صورت شما نياز به لوله بازكن داريد.چاه فاظلاب بايد خيلي سريع تخليه شود وگرنه باعث خرابي چاه و خسارت به خانه مي شود.

تخليه چاه چگونه انجام ميشود؟

تخليه چاه توسط ماشين لجن كش و مكنده هاي آن انجام مي شود كه باز هم به ماشين هاي داراي تخليه چاه يا لجن كش هاي 12 هزار ليتريو 6 هزار ليتري تقسيم بندي مي شوند.  چاه بازكن ولايه روبي نيز مثل حمل انجام مي شود. اين نكته را هم بدانيد كه ماشين تخليه چاه و لجن كش ها در واقع بايد مخزن بزرگ داشته باشند وتانكر هاي ماشين و تانكر هاي لجن كش رويش بايد بزرگ باشد. در شركت ما هموارهاز ماشين هاي تخليه چاه بزرگ و بروز دنيا استفاده ميشود.

در تخليه چاه شركت ما چه كارهايي انجام مي شود؟

  1. پيدا كردن محل چاه
  2. تعمير چاه كهنه وباز سازي چاه
  3. بازكردن درب چاه
  4. كول گذاري چاه و فاظلاب
  5. نصب دريچه بازديد فاظلاب
  6. بيرون آوردن گوشي و اشيا فلزي
  7. رفع نم حمام ساختمان
  8. تشخيص محل تركيدگي لوله
  9. از بين بردن حشرات موزي
  10. تشخيص ترك خوردگي وتريكيدگي آب
  11. بلوك چيني دور چاه
  12. اتصال وو صل لوله  فاضلاب
  13. اتصال چاه قديمي به چاه جديد
  14. لايه روبي چاه
  15. تبديل چاه كهنه به چاه نو
  16. ترميم چاه كهنه و ريزش كرده
  17. كول گذاري و جلوگيري از ريزش چاه
  18. نصب منحول وتخليه چاه منحول

   حوادث ريزش چاه فاضلاب

لازم است بدانيد كه بسياري از حوادث در تخليه چاه ناشي از بي دقتي ساكنين ساختمان ها است. لوله بازكن چنين حوادثي به اين دليل اتفاق مي افتد كه مالك ساختمان اصلا وضعيت چاه را بررسي نكرده است. ودر صورت لزوم تخليه چاه به موقع را انجام نداده است. اگر تخليه چاه فاضلاب در زمان درست خودش انجام نشود،فاضلاب ديواره چاه را از بين مي برد وباعث نشست زمين هم مي شود.و در اين صورت شما مي بينيد كه ديواره چاه از بين رفته وديگر نميتوان آن را ترميم كردجهت جلوگيري از چنين امر مهمي حتما بايدضمن رعايت نكات ايمني از يك متخصص براي رسيدگي به امر تخليه وبازسازي چاه كمك بگيريدو حتما به وضعيت چاه ها رسيدگي كنيد

تخليه مكانيزه چاه چيست و چگونه است؟

تخليه مكانيزه انواع چاه هاي فاضلابي همچون چاه جذبي و چاه سپتنيك در غرب و شمال و جنوب تهران به صورت كاملا تضميني توسط كارشناسان ما انجام مي شود.خدمات تخليه چاه توسط ما به صورت شبانه روزي است ودر اسرع وقت انجام مي گردد.حتي اگر درنيمه شب دچار مشكل گرفتگي فاظلاب و يا تخليه چاه شديد مي توانيد با ما تماس بگيريد.

وجود ابزار هاي قدرمتند وبروزدر شركت ما باعث شده خدمات وسرويس ما به سرعت وبا بهترين كيفيت انجام شود،يكي از اين خدمات تخليه چاه است كه ما آن را با بهترين دستگاه ها و همچنين با تجربه ترين تكنسين ها اين حوزه به انجام برسانيم.توجه داشته باشيد كه حتما براي تخليه چاه از متخصصين با تجربه استفاده كنيد. چرا كه اين امر بسيار حساس و مهم بوده و اگرآن شخصي كه براي تخليه چاه شما به شما مراجعه مي كند از تخصص لازم برخوردار نباشد ممكن است خسارات جبران ناپذيري براي شما به وجود آيد

خوشبختانه متخصصان ما داراي تجربه كافي در اين زمينه هستند وبراي تخليه چاه از روش هاي علمي و حرفه اي استفاده مي كنند. كه با استفاده از اين روش ها محل دقيق چاه را پيدا كرده وبا كمترين خرابي درب آن را باز كنند.همچنين كليه كارهاي بنايي را خود متخصصان ما انجام ميدهند وشما نياز به استخدام اوستا بنا نداريد.

در آخر بايد به شما بگويم كه شركت خدمات فني كيوان با بيش از 15 سال تجربه فعال در زمينه خدمات فني وتاسيساتي ساختمان همچون لوله بازكني،تخليه چاه و حفر چاه،رفع گرفتگي لوله،نصب توالت،تعويض كاسه توالت،ساخت سرويس بهداشتي،از بين بردن بوي بد فاضلاب وهزاران خدمت ديگر درخدمت شما عزيزان است.

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو

۲ بازديد

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو

هنگام فكر كردن به سئوي سايت، محتوا بايد اولويت اول شما باشد. محتواي با كيفيت نحوه تعامل، اطلاع رساني، حمايت و خوشحالي مخاطبان است. ايجاد محتواي معتبر و ارزشمند نيز براي ديده شدن موتورهاي جستجو بسيار مهم است. در واقع، به همين دليل است كه جدول تناوبي عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز مي‌شود و اولين عنصر مربوط به كيفيت محتوا است.

چه مقاله هاي وبلاگ، صفحات محصول، يك صفحه درباره، توصيفات، ويديوها يا هر چيز ديگري كه براي مخاطبان خود ايجاد مي كنيد، درست كردن محتواي خود به اين معني است كه شما پايه اي براي پشتيباني از ساير تلاش هاي SEO خود داريد.

كيفيت

"فقط به اين فكر كنيد كه كاربران چه مي خواهند و فكر كنيد اگر جاي موتور جستجو بوديد، آيا از فرستادن كاربران به وب سايت خود احساس راحتي مي كرديد؟" Frédéric Dubut، مدير ارشد برنامه Bing مي گويد. "آيا احساس غرور مي كنيد كه براي آن وب سايت تضمين كنيد و آن را در رتبه اول براي يك پرس و جو قرار دهيد؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اينجاست كه بسياري از كارهاي فني تر و بهينه سازي موتور جستجو سنتي تر ممكن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خير» است، احتمالاً نشانه‌اي از اين است كه قبل از اينكه به چيزهاي فني فكر كنيد، بايد ارزش بيشتري براي كاربران ايجاد كنيد.

ارائه محتواي اساسي، مفيد و منحصر به فرد به كاربران چيزي است كه آنها را وادار مي كند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنايي و اعتماد شوند. اينكه چه چيزي كيفيت بالا را تشكيل مي دهد به ماهيت محتوا بستگي دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌هاي ارزيابي كيفيت جستجوي Google (بخش 5.1) ويژگي‌هاي محتواي با كيفيت بالا را بر اساس نوع تجزيه مي‌كند:

محتواي اطلاعاتي بايد دقيق، جامع، اصلي و حرفه اي ارائه شود.

محتواي هنري بايد اصيل، منحصر به فرد و بيانگر درجه بالايي از مهارت باشد.

محتواي خبري بايد عميق، به خوبي استناد، دقيق و حاوي گزارش اصلي باشد.

برندهايي كه محتواي پول يا زندگي شما (YMYL) را ايجاد مي‌كنند بايد به اين استانداردها توجه ويژه داشته باشند زيرا الگوريتم‌هاي Google ممكن است به سيگنال‌هاي اعتبار، تخصص و قابليت اعتماد (E-A-T) اهميت بيشتري دهند.

محتوا سنگ بناي تلاش هاي سئوي شماست و جايي براي صرفه جويي نيست. ايجاد - و سرمايه گذاري در - يك استراتژي محتواي واضح براي موفقيت سئو شما بسيار مهم است زيرا تقريباً همه عوامل ديگر به كيفيت محتوا بستگي دارند.

براي آخرين اخبار و نكات مربوط به محتوا، بخش جستجوي موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانك‌گذاري كنيد.

تحقيق

تحقيق در مورد كلمات كليدي (عباراتي كه مخاطبان هدف شما استفاده مي كنند) شايد مهمترين عامل طراحي سايت پس از ايجاد محتواي خوب باشد. اين به شما كمك مي كند محتوايي را توسعه دهيد كه به آنچه مردم در جستجوي آن هستند پاسخ دهد. تحقيقات كلمات كليدي همچنين مي تواند مزايايي فراتر از رتبه بندي براي آن پرس و جوها داشته باشد.

اريك انج، مدير سئوي قديمي و مدير كل شركت مشاوره Perfect Digital، مي‌گويد: «درك زباني كه مشتريان استفاده مي‌كنند فوق‌العاده مهم است، وقتي به شيوه‌اي كه آنها صحبت مي‌كنند، شما را بسيار مرتبط‌تر مي‌كند، و اين باعث نمي‌شود كه تغيير دادن. بنابراين، تحقيق در مورد كلمات كليدي براي من بسيار بسيار مهم است و شاخه هاي جديدي از آن وجود دارد كه در آن روشي كه شما ممكن است از تحقيقات كليدواژه استفاده كنيد ممكن است در حال تكامل باشد، اما نياز به آن نيست.

تحقيق كلمات كليدي مي‌تواند بينش‌هايي درباره ماهيت نقاط درد و نيازهاي مخاطبان شما - خواه ناوبري، اطلاعاتي يا تراكنشي - علايق آنها، ميزان علاقه (كه با حجم جستجو مشخص مي‌شود)، سطح رقابت براي آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتي قالبي كه آنها آن اطلاعات را ترجيح مي دهند.

هنگامي كه ارزيابي كرديد كدام كلمات كليدي قابل اجرا هستند، از آنها براي اطلاع رساني به توليد محتواي خود استفاده كنيد و آنها را در خود محتوا قرار دهيد تا مخاطبان شما شانس بيشتري براي يافتن شما در نتايج جستجو داشته باشند.

[نكته حرفه اي]

طبقه بندي كلمات كليدي را بر اساس هدفشان در نظر بگيريد: اطلاعاتي، معاملاتي، ناوبري يا محلي. كلمات كليدي بالقوه خود را با آنچه كه در حال حاضر در نتايج جستجو رتبه بندي مي شود ارجاع دهيد تا انواع نتايجي را كه Google براي نمايش هر درخواست انتخاب مي كند، مشاهده كنيد. ممكن است گوگل هدفي متفاوت از آنچه شما انتظار داريد به كلمه كليدي اختصاص دهد. به عنوان مثال، تايپ كردن "ساندويچ" بيشتر نتايج محلي ايجاد مي كند - بنابراين ممكن است براي رقابت براي آن كلمه كليدي به يك استراتژي محلي نياز باشد. درك اينكه گوگل چه نوع محتوايي را براي كلمات كليدي مختلفي كه در حال تحقيق هستيد نشان مي‌دهد، كمك مي‌كند تا مشخص شود كه چه نوع محتوايي بايد بسازيد و كدام يك از صفحات شما واجد شرايط رتبه‌بندي براي آن شرايط هستند.

 كلمات كليدي

بعد از اينكه در مورد كلمات كليدي مورد استفاده مخاطبان براي يافتن شما تحقيق كرديد، آن كلمات كليدي را در متن، زيرعنوان ها و عناوين خود بگنجانيد - اما نه به قيمت خوانايي يا ساير مواردي كه موتورهاي جستجو را بر خوانندگان اولويت مي دهد.

به بيان ساده، كلماتي را كه مي خواهيد صفحه شما پيدا شود در نظر بگيريد و به طور طبيعي از آنها استفاده كنيد.

بري شوارتز، سردبير اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بين زبان مورد استفاده در پرس و جوهاي جستجو و محتوايي كه كاربران انتظار دارند پرس و جوهاي آنها ظاهر شود.

«من فكر مي‌كنم كه لازم نيست لزوماً به اين فكر كنيد كه سؤال چيست. بنابراين، براي مثال، من داستاني در مورد كنسول جستجوي گوگل نوشتم كه در آن اعلان‌هايي درباره حذف دستورالعمل noindex براي فايل robots.txt اضافه مي‌كرد.» شوارتز گفت. در زمان‌هاي قديم، احتمالاً خط موضوع اعلان كنسول جستجو را مستقيماً در عنوان قرار مي‌دادم، زيرا مردم آن خط متن را كپي و جايگذاري مي‌كنند و سعي مي‌كنند آن را جستجو كنند تا اطلاعات بيشتري پيدا كنند. . اكنون، گوگل در اين مورد بسيار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نيست نگران انجام دقيق تطابق كلمات كليدي در پرس و جو باشيد – گوگل بسيار هوشمندتر است كه آن را فراتر از آن گسترش دهد.

هميشه به خاطر داشته باشيد كه ابتدا براي كاربران مي نويسيد و موتورهاي جستجو در درك زبان طبيعي بسيار بهتر مي شوند. براي بهبود رتبه بندي خود، هر مفهومي از فرمول هاي "چگالي كلمات كليدي" را كنار بگذاريد.

طراوت

موتورهاي جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

اين بدان معنا نيست كه مي‌توانيد به‌روزرساني‌هاي جزئي در صفحات خود انجام دهيد، تاريخ انتشار را به‌روزرساني كنيد يا به طور مداوم صفحات جديد و كم‌كيفيت توليد كنيد تا تازگي را افزايش دهيد.

اگر كتابخانه اي از محتواي قديمي داريد، مي توانيد آن را به روز كنيد يا صفحات منسوخ و منقضي شده را بازنشسته كنيد. انجام اين كار سايت شما را براي بينندگان مفيدتر مي كند و همچنين به موتورهاي جستجو نشان مي دهد كه محتواي شما به خوبي نگهداري مي شود.

گوگل همچنين مدت‌هاست كه از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) مي‌نامد به‌عنوان فاكتور رتبه‌بندي محتوا براي انواع خاصي از پرس‌و‌جوها استفاده كرده است. اگر يك عبارت جستجو ناگهاني محبوب شود - براي مثال "طوفان" زماني كه يك طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را براي آن جستجوها اعمال مي كند و نتايج براي منعكس كردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغيير مي كند. اين براي قطعه هاي برجسته نيز صادق است.

ممكن است بتوانيد با ايجاد محتواي مربوط به روندهاي محبوب، رويدادها يا تعطيلات آتي و اخبار فوري، از افزايش تازگي براي افزايش ديد خود در صفحه نتايج استفاده كنيد. با اين حال، توجه داشته باشيد كه افزايش مرتبط با QDF ممكن است با گذشت زمان كاهش يابد و صفحه شما ممكن است در نتايج جستجو عميق‌تر شود.

[نكته حرفه اي]

پاسخگويي صريح به سوالات كاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده اي دارد. اولاً، شما در حال ايجاد محتوايي هستيد كه به طور خاص طراحي شده است تا نيازهاي مخاطبان خود را برآورده كند. دوم، موتورهاي جستجو به طور فزاينده اي سعي مي كنند پاسخ هاي مستقيم را در نتايج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه كافي به سؤالات پاسخ دهيد، ممكن است صفحه شما به عنوان يك قطعه برجسته نمايش داده شود يا به عنوان يك نتيجه جستجوي صوتي در «دستيار Google» برگردانده شود.

تحقيقات نشان مي‌دهد كه بيش از نيمي از جستجوهاي گوگل بدون كليك روي محتواي ديگر به پايان مي‌رسند و اين تا حدي به اين دليل است كه موتورهاي جستجو به دنبال جلب رضايت كاربران با حل كردن جستجوهاي آنها در صفحه نتايج هستند. برخي از اين پاسخ‌ها داراي مجوز هستند (همانطور كه در مورد اشعار موسيقي وجود دارد) و برخي مستقيماً از صفحات وب با پيوندي براي انتساب گرفته شده‌اند.

گاهي اوقات يك قطعه برجسته گنجانده مي شود، همانطور كه در اينجا وجود دارد.

بهينه‌سازي محتواي شما براي تكه‌هاي ويژه و پاسخ‌هاي مستقيم ممكن است ديد بيشتري نسبت به يك نتيجه جستجوي ارگانيك استاندارد داشته باشد، و انجام اين كار ممكن است شانس بازگرداندن آن به عنوان يك نتيجه جستجوي صوتي را افزايش دهد.

مشاور رايگان سئو سازماني سئو داخلي، مي‌گويد: «بعضي از مشتريان من گفته‌اند كه وقتي [نتايج غني] را دريافت مي‌كنند، كليك مي‌كنند. «من فكر مي‌كنم تفكر استراتژيكي وجود دارد كه بايد در مورد كلمات كليدي اعمال شود كه شما سعي مي‌كنيد آنها را براي قطعه‌هاي غني رتبه‌بندي كنيد تا مشخص كنيد، به نظر مي‌رسد كه من يك كليك دريافت خواهم كرد يا بايد روي چيز ديگري تمركز كنم. ؟"

بومن مي گويد: "گاهي اوقات، شما آن قطعه غني را مي خواهيد - آن جعبه در بالا - زيرا قصد آنها هرچه باشد، بايد عميق تر شوند." اما گاهي اوقات، هدف يك كاربر اين است كه يك پاسخ سريع دريافت كند و گوگل را ترك كند. اگر هدف اين باشد، ممكن است پرس و جو چندان عالي نباشد.»

تصميم براي خدمات سئو سايت در محتوايي كه مي تواند به پاسخ در صفحه نتايج جستجو تبديل شود، بايد بر اساس معناي افزايش ديد براي برند شما تعيين شود. اگر به دنبال افزايش آگاهي از برند هستيد، اين سرمايه گذاري ممكن است موجه باشد. اگر به دنبال افزايش ترافيك هستيد، بايد ارزيابي كنيد كه آيا كاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روي آن كليك مي كنند يا خير.

عمق

بري شوارتز، ويراستار اخبار Search Engine Land، توصيه مي‌كند: «محتواي سايت شما بايد به اندازه‌اي عميق باشد كه به سؤال كاربر به شيوه‌اي «قابل توجه، كامل يا جامع» پاسخ دهد، همانطور كه در پست مشاوره به‌روزرساني اصلي Google مي‌گويد.

"آيا "تحليل روشنگر يا اطلاعات جالبي را ارائه مي دهيد كه فراتر از واضح است؟" آيا حاوي اطلاعات اصلي است؟ آيا اين اطلاعات تحقيق شده و واقعي است؟ شما مي خواهيد مطمئن شويد كه محتواي شما در مقايسه با ساير صفحات در نتايج جستجو، ارزش قابل توجهي دارد، زيرا اين دقيقاً همان نوع محتوايي است كه Google مي خواهد در بالاي نتايج خود قرار دهد.

بخش دشوار اين است كه بفهميد محتواي شما چقدر بايد كامل باشد. همانطور كه در بالا ذكر شد، شما مي خواهيد ارزش بيشتري نسبت به رقباي خود ارائه دهيد، اما اين لزوماً به اين معني نيست كه بايد كلمات بيشتري را براي دستيابي به تعداد كلمات دلخواه به كار ببريد. برخي پرسش‌ها، مانند «سريع‌ترين پستاندار خشكي چيست»، پاسخ نسبتاً ساده‌اي دارند، زيرا سؤالات ديگري مانند «چرا يوزپلنگ سريع‌ترين است» ممكن است توضيح عميق‌تري را طلب كند. هنگام تصميم گيري در مورد عمق شيرجه، پرس و جو، ترجيحات مخاطبان و پيشنهادات رقيب خود را در نظر بگيريد.

 چند رسانه اي

متن پايه اي است كه اينترنت بر روي آن ساخته شده است، اما اين بدان معنا نيست كه به طور جهاني بهترين رسانه براي محتواي شماست. فرمت‌هاي ديگر نيز مي‌توانند نمايانگر بيشتري را در نتايج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاوير، ويدئو، صدا يا فرمت هاي ديگر را در نظر بگيريد كه براي مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمايز كند.

بعد از اينكه بر روي قالبي كه براي كاربرانتان بهترين است، تصميم گرفتيد، چند رسانه اي خود و همچنين صفحاتي را كه آن را در آن جاسازي كرده ايد بهينه كنيد تا قابل كشف تر شود. يكي از راه‌هاي انجام اين كار استفاده از يك شبكه تحويل محتوا (CDN) براي ارائه خدمات چندرسانه‌اي و برداشتن مقداري از بار سرورهاي شما است. اين مي تواند زمان بارگذاري را كاهش دهد، كه براي سرعت سايت و تجربه كاربري شما عالي است.

با هر فرمتي كه انتخاب مي كنيد، همچنان مي خواهيد از متن توصيفي براي تكميل محتواي خود استفاده كنيد و زمينه را براي موتورهاي جستجو و كاربران به طور يكسان فراهم كنيد. اگر ويديو يا پادكست است، مي‌توانيد رونوشت اضافه كنيد. اگر تصوير است، از متن جايگزين و زيرنويس استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد چند رسانه‌اي خود را با داده‌هاي ساختاريافته علامت‌گذاري كنيد تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان يك نتيجه غني را افزايش دهيد.