بهترين دستگاه آسياب قهوه صنعتي قيمت چند؟

۳ بازديد

بهترين دستگاه آسياب قهوه صنعتي قيمت چند؟

دستگاه آسياب قهوه صنعتي قيمت آن چقدر است؟ آيا آسياب قهوه صنعتي ترك بزرگ بخريم يا كوچك و خانگي؟ آيا گرايندر ايراني يا خارجي

 

بهترين دستگاه آسياب قهوه صنعتي قيمت آن چقدراست؟ آيا خريد آسياب قهوه صنعتي ايراني نسبت به برندهاي خارجي به صرفه تر است؟ چرا؟ اگر شما هم با چنين سوالاتي روبرو هستيد تا آخر اين پست هماره باشيد زيرا قصد داريم همه اين موارد را در اين مقاله مورد بررسي قرار دهيم.

اگر شما در كسب و كارهاي مرتبط با قهوه مشغول به كار هستيد احتمالاً ضرورت داشتن يك آسياب قهوه صنعتي را به خوبي درك ميكنيد. زيرا علاوه بر تجربه و دانش كافي، براي موفقيت كاري انتخاب ابزارهاي مناسب و حرفه اي است. اگر ابزارها و دستگاه هاي شما بتوانند به بهترين شكل نيازهاي شما و مشتريانتان را فراهم كنند نيازي به تبليغ براي كسب و كارتان نخواهد بود.

تجهيزات مهم براي راه اندازي كافي شاپ

  • دستگاه اسپرسوساز
  • دستگاه آسياب قهوه صنعتي كوچك يا بزرگ
  • دستگاه آبميوه گيري صنعتي
  • داشتن فرصنعتي
  • اجاق گازصنعتي
  • دستگاه بستني ساز
  • دستگاه شيكر برقي
  • دستگاه مخلوط كن صنعتي
  • شربت سرد كن
  • يخ در بهشت ساز
  • دستگاه اسپرسو ساز

اگر بخواهيم به صورت تخصصي بر روي نوشيدني قهوه تمركز كنيم داشتن يك دستگاه اسپرسو ساز باكيفيت و آسياب قهوه يكي از گام هاي مهم است. زيرا شما با خريد دستگاه اسپرسوساز با كيفيت مي توانيد دانه هاي قهوه را به لاته، موكا، كاپوچينو و ساير نوشيدني هاي خاص تبديل كنيد. علاوه بر اين قبل از تهيه اسپرسو نيازمند داشتن يك آسياب قهوه صنعتي هستيد تا بتوانيد بهترين و مناسب ترين درجه آسياب را براي دستگاه اسپرسو آماده كنيد. اگر شما بخواهيد نوشيدني قهوه ترك را هم ارائه كنيد حتماً نيازمند آسياب قهوه حر فه اي با قابليت آسياب قهوه ترك هستيد.

d6_2p47.jpg

قيمت آسياب قهوه ترك كوچك

اگر شما يك كافي شاپ يا مغازه قهوه فروشي كوچك داريد نيازمند تهيه يك دستگاه آسياب قهوه ترك كوچك هستيد تا بتوانيد يك نوشيدني حرفه اي و عالي به مشتريان بدهيد. شما با داشتن چنين آسيابي به راحتي مي توانيد از ريزترين درجه آسياب ( مربوط به قهوه ترك) تا درشت ترين درجه را تهيه كنيد. به همين دليل تنوع انواع قهوه در منوي كافي شاپ و يا قهوه فروشي شما ديده مي شود. خريد و قيمت بهترين آسياب قهوه خانگي ترك كوچك بسته به امكانات و ابزارهاي آن در بازارمتفاوت است. برخي از ويژگي ها از جمله: تنوع در درجه بندي، قدرت موتور، نوع تيغه، جنس و استقامت بدنه و تيغه ها، عملكرد بالا در دقت و سرعت و ... مي توانند در بالا پايين كردن قيمت آسياب قهوه ترك كوچك نقش مهمي داشته باشند.

 

قيمت دستگاه آسياب قهوه ترك صنعتي

در نظر داشته باشيد اگر كافي شاپ شما متوسط يا بزرگ است و يا اين دستگاه را براي قهوه فروشي مي خواهيد بهتر از دستگاه آسياب قهوه صنعتي استفاده كنيد. البته لازم به ذكر است هر آسياب صنعتي قهوه لزوماً قابليت آسياب قهوه ترك را ندارد. به همين دليل قيمت دستگاه آسياب قهوه ترك صنعتي بيشتر از نمونه آسياب هاي قهوه صنعتي معمولي است. قيمت دستگاه آسياب قهوه صنعتي همانند آسياب قهوه ترك كوچك بر اساس معيارهاي مختلف بالا پايين مي شود.

نكات مهم براي انتخاب انواع آسياب قهوه

براي انتخاب انواع آسياب قهوه اعم از آسياب قهوه دستي يا گرايندر برقي صنعتي قهوه لازم است موارد مهمي را در نظر داشته باشيد.

  • نوع كسب و كار خودتان ( تعداد مشتريان شما چقدر تخمين زده مي شوند آيا در حد متوسط يا زياد هستند و يا شما مشتريان كمي را در كسب و كارتان داريد) اين مساله در انتخاب دستگاه هاي بزرگ و يا كوچك نقش بسزايي دارند.
  • فضاي كسب و كارتان (آيا شما فضاي كسب و كار بزرگ يا متوسطي داريد و يا در فضاي كمي مشغول به كار هستيد) اين مساله نيز در انتخاب انواع دستگاه آسياب قهوه و دستگاه اسپرسو و ... مي تواند تاثير گذار باشد.
  • نوع هزينه و بودجه بندي (نگاه شما به آينده) برخي از افراد در ابتداي راه ترجيح مي دهند با امكانات حرفه اي اما كوچك و كم هزينه تر كسب و كارشان را راه اندازي كنند و به مرور با بزرگ شدن كسب و كار اين امكانات را بهبود مي دهند. اما در اين بين افرادي هستند كه در همان ابتداي كار ترجيح مي دهند يكبار براي هميشه از تجهيزات و امكانات صنعتي بزرگ و حرفه اي استفاده كنند.

بهترين آسياب قهوه صنعتي ايراني

متاسفانه تصور اشتباه در مورد كالاهاي ايراني باعث شده اين محصولات حتي با داشتن كيفيت مطلوب، از خريد جا بمانند. اما واقعيت اين است كه برخي از توليد كنندگان ايراني در زمينه توليد آسياب قهوه توانسته اند كيفيت بالايي ارائه دهند و اين دستگاه ها قابل رقابت با هم رده خارجي خود مي باشند. البته قبول دارم كه برخي از برندهاي ايراني آسياب قهوه، كيفيت مطلوبي ندارند و نمي توانند نيازهاي مرتبط با كسب و كارهاي قهوه را برطرف كنند اما نمي توان اين مساله را به همه برندهاي ايراني تعميم داد. براي اطلاعات بيشتر در اين زمينه پيشنهاد ميكنم مقاله آشنايي و معرفي بهترين آسياب قهوه صنعتي ايراني را حتماً مطالعه كنيد.

مقايسه قيمت دستگاه گرايندر صنعتي قهوه خارجي و ايراني

اگر بخواهيم مقايسه اي در قيمت دستگاه گرايندر صنعتي قهوه خارجي و ايراني داشته باشيم بايد بگوييم در نگاه اول بايد معيار سنجش بر اساس ميزان عملكرد و امكانات هر كدام باشد. به عنوان مثال دستگاه آسياب قهوه صنعتي خارجي با داشتن امكاناتي مثل فن خنك كنندگي، قدرت موتور، تنوع درجه بندي، عدم پرتي و ... بايد با دستگاه آسياب قهوه صنعتي ايراني با همين ويژگي ها، قياس قيمتي زده شود. دستگاه آسياب قهوه صنعتي قيمت بيشتري نسبت به آسياب هاي خانگي و معمولي دارند. زيرا حرفه اي تر و با امكانات بيشتر هستند. اما سوال مهم اينجاست آيا گرايندرهاي صنعتي قهوه ايراني هم توانسته اند هم رده برندهاي خارجي خوب حرفي براي گفتن داشته باشند و در عين حال قيمت مناسبي نيز داشته باشند. در جواب بايد گفت: بله! برخي از برندهاي ايراني توانسته اند اين نياز را به خوبي برآورده كنند و از نظر امكانات، دقت، عملكرد و سرعت عالي هستند. با اين تفاوت كه شما با خريد اين محصولات مي توانيد علاوه بر كمك به چرخش اقتصاد داخلي، اين آسياب ها را با قيمت مقرون به صرفه تر و با پشتيباني و خدمات پس از فروش تهيه كنيد. پيشنهاد مي كنم براي مشاهده و اطلاعات بيشتر در مورد اين نوع آسياب هاي صنعتي قهوه مقاله بهترين قيمت آسياب قهوه صنعتي يوكار را مطالعه كنيد.

نتيجه گيري:

حتماً قبل از خريد نيازهاي خود را برآورد كنيد و تحقيق كافي در مورد انواع آسياب قهوه صنعتي كوچك و بزرگ داشته باشيد. به بيان ساده تر معيارهاي شما فقط قيمت نباشد و در همان ابتدا به دنبال كيفيت بالا از جمله: سرعت، دقت، عدم پرتي، فن، قدرت موتور و ... در كنار قيمت منطقي براي خريد آسياب قهوه باشيد. با اين رويگرد مي توانيد بهترين انتخاب را با هزينه مقرون به صرفه داشته باشيد. ما پيشنهاد مي كنيم بعد از اين مراحل حتماً آسياب هاي ايراني را هم بررسي كنيد و بهتر است از برندهاي ايراني با كيفيت خريد آسياب قهوه را داشته باشيد. به دو دليل:

  • اول اينكه شما از بابت تعمير و نگهداري در آينده اي نزديك خيالتان راحت است. زيرا خدمات پس از فروش يكي از مهم ترين مزاياي خريد گرايندرهاي صنعتي قهوه ايراني است. شايد باور كردنش سخت باشد! اما با شديد شدن تحريم ها قطعات و تجهيزات آسياب هاي برندهاي خارجي موجود نيست و يا در صورت موجود بودن با قيمت هاي نجومي به فروش مي روند. اين مساله در آينده براي شما مشكل ساز مي شود. علاوه بر اين تجهيزات اين آسياب ها اغلب پيچيده و سخت هستند و مهارت نيروهاي متخصص در اين زمينه كم مي باشد. از اين رو مشكلات دوچندان خواهند شد.
  • هزينه ابتدايي خريد براي يك آسياب قهوه ايراني با كيفيت نسبت به خارجي بسيار كمتر است. زيرا معيار ارزش گذاري آسياب هاي قهوه خارجي بر اساس دلار است و نوسانات دلار در ايران بسيار ناپايدار و گران مي باشد.

با توجه به اين موارد پيشنهاد ما انتخاب آسياب هاي صنعتي قهوه ايراني است كه بتواند همه جوانب را به صورت يكجا داشته باشد و شما را از هزينه هاي بيشتر در آينده دور نگه دارد.

منبع: https://dolatnews.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%86%d9%86/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد