آشنايي با سايت دانلود نرم افزار رايگان رايانه كمك

۲ بازديد

آشنايي با سايت دانلود نرم افزار رايگان رايانه كمك

 

سايت هاي بسيار زيادي وجود دارند كه روزانه شما مي توانيد، نرم افزارهاي مورد نياز خود را به صورت رايگان از اين سايت ها دانلود، و بر روي سيستم كامپيوتر خود نصب كنيد.

اما ماهيت ايجاد سايت دانلود نرم افزار رايگان رايانه كمك با اسم رايانه دانلود  كمي متفاوت است ما صرفاً يك سايت دانلود، در اختيار شما عزيزان قرار نداده ايم.

ماهيت ايجاد اين سايت بر مبناي نرم‌افزارهاي كاربردي است كه  اين نرم افزار ها بيشترين كاربرد را در زمينه هاي مختلف بين كاربران دارند.

ما اين سايت را طراحي و در اختيار كاربران قرار داده ايم تا شما در كوتاه ترين زمان به نرم افزارهاي مورد نياز خود، دسترسي پيدا كنيد براي آشنايي بيشتر با سايت دانلود رايانه كمك از شما دعوت مي كنيم كه تا پايان مطلب همراه ما باشيد.

آشنايي با كاربردي ترين نرم افزار هاي سايت دانلود رايانه كمك

همانطور كه ذكر شد در اين سايت ما تلاش كرده ايم پركاربرد ترين نرم افزارها را براي شما جمع آوري كرده ايم، در اين مقاله به چند مورد از اين نرم‌افزارها اشاره مي‌كنيم اما از آنجايي كه نميخواهيم در اينجا صحبت طولاني شود، شما ميتوانيد براي آشنايي بيشتر  با مراجعه به صفحه اصلي سايت رايانه دانلود با گروه هاي مختلف نرم افزار هاي پركاربرد آشنا شويد.

 

s10_bmwb.png

آشنايي با نرم افزار اني دسك

همانطور كه ميدانيد يكي از خدمات شركت پشتيباني كامپيوتري رايانه كمك ارائه خدمات غيرحضوري حل مشكلات كامپيوتري است براي ارائه اين نوع خدمات به دو صورت عمل ميكنيم.

در روش اول پس تماس كاربر با شركت رايانه كمك كارشناس پاسخگو با شما قدم به قدم پيش مي رود و به صورت تلفني مشكل كامپيوتري كه شما عزيزان را رفع مي كند.

در روش دوم كارشناسان براي سرعت عمل در حل مشكلات كامپيوتري به شما عزيزان نرم افزار اني دسك را پيشنهاد مي‌دهند.

با استفاده از any desk  كارشناس مورد نظر به صورت ريموت دسكتاپ به كامپيوتر مشتري متصل مي شود و مشكلات احتمالي به وجود آمده در كامپيوتر را رفع مي كند اين روش براي كاربراني كه تسلط كافي به كامپيوتر ندارند و يا مي خواهند مشكل كامپيوتري آنها با سرعت بيشتري انجام شود بسيار مناسب است.

حال ما نرم افزار اني دسك را در سايت رايانه دانلود به آدرس??????ir  براي شما عزيزان قرار داده ايم.

همانطور كه مشاهده مي كنيد آدرس سايت به صورت عددي و بسيار كوتاه است تا كاربران به راحتي بتوانند به سايت دانلود رايانه كمك دسترسي داشته باشند.

 

 نرم افزارهاي ويرايش عكس

 كاربراني كه علاقمند  به اديت (ويرايش) عكس مي باشند. با دانلود نرم افزار فتوشاپ و مطالعه مقالات آموزش كامپيوتر رايانه كمك مي توانند در كمترين زمان به يادگيري فتوشاپ بپردازند.

بله دقيقا درست متوجه شده ايد،  ما در اين سايت علاوه بر دانلود نرم افزار ها كه به صورت رايگان  در اختيار شما عزيزان قرار ميدهيم بخشي با عنوان وبلاگ در نظر گرفته ايم كه در  اين بخش آموزشهاي كاربردي نرم افزارهاي موجود در سايت نيز براي شما عزيزان قرار داده شده است.

شما مي توانيد با استفاده از اين مقالات آموزشي به راحتي با نرم‌افزارهاي كاربردي آشنا شويد.

 

دانلود جديدترين بازي هاي كامپيوتري

 يكي از بخش هاي بسيار جذابي كه در سايت رايانه دانلود براي شما عزيزان قرار داده ايم بخش دانلود بازي هاي كامپيوتري ما در اين بخش سعي كرده ايم تمامي بازي هاي كامپيوتري  را به صورت رايگان جمع آوري و در اختيار كاربران قرار دهيم .

شما عزيزان مي توانيد بهترين و جديدترين دانلود بازي كامپيوتر با كرك آنها را در اين سايت دانلود كنيد.

پيشنهاد ما به كاربران رايانه كمك خريد لايسنس اورجينال نرم افزار هاي كاربردي  و بازي ها است اما با توجه به تحميل تحريم هاي ظالمانه عليه كاربران كامپيوتري ايراني براي مقابله با اين تحريم ها ما تلاش كرده ايم بهترين پكيج  اين بازي ها و نرم افزار ها را براي شما عزيزان فراهم كنيم.

بازي هاي از قبيل بازي هاي از قبيل  death stranding و mafia remake  و pes 2021 از پرطرفدار برترين بازي ها محسوب مي شود كه هم اكنون در سايت دانلود به صورت رايگان و به روز در اختيار كاربران رايانه كمك قرار داده شده است

 

نرم افزار هاي ويرايش فيلم و صدا

بسياري از كاربران رايانه كمك روزانه با نرم افزار هاي ويرايش فيلم و صدا سركار دارد يكي از پركاربرد ترين نرم افزارها نرم افزار ضبط فيلم از روي صفحه دسكتاپ و يا حتي گوشي موبايل است ما در اين قسمت براي شما عزيزان هم دانلود نرم‌افزارهاي پيچيده تر و سنگين تر مانند كمتازيا را قرار داده ايم هم نرم افزار هاي سبك تر مانند بي بي فلش براي كاربران قرار داده شده است.

در سري  نرم افزارهاي حرفه اي تر براي اديت فيلم و صدا مي‌توانيم نرم افزارهاي پريمير ، ادوبي اديشن ، ادوبي افتر افكت را نام ببريم كه به صورت رايگان همراه با سريال فعال ساز براي شما عزيزان در اين سايت قرار گرفته است.

 

نرم‌افزارهاي بازيابي اطلاعات

يكي از سري نرم افزارهاي بسيار پركاربرد كه  بسياري از كاربران ما روزانه از آن استفاده مي كنند نرم افزارهاي بازيابي اطلاعات يا نرم افزارهاي ريكاوري اطلاعات است.

خيلي از مواقع  كاربران به صورت عمدي يا سهوي فايل بسيار مهمي را از روي كامپيوتر خود حذف مي كند، يا حتي ممكن است اين حذف اطلاعات در پي حمله بدافزارها و ويروس‌هاي كامپيوتري رخ دهد.

در چنين شرايطي كارشناسان شركت خدمات كامپيوتري رايانه كمك با استفاده از نرم افزارهاي بازيابي اطلاعات تا حدود بسيار زيادي اطلاعات كاربران را بازيابي مي كنند.

علاوه بر اينكه  اين نرم‌افزارها در سايت براي شما عزيزان قرار داده شده است ،كاربران مي توانند طي تماس تلفني با شركت رايانه كمك به بازيابي اطلاعات  و همچنين يادگيري استفاده از نرم افزار هاي بازيابي اطلات بپردازند.

 

سري نرم افزارهاي نصب درايور

روزانه با وارد شدن سخت افزارهاي جديد و به روز رساني هاي مكرر ويندوز معمولاً كاربران ما با مشكل نصب درايور از جمله نصب درايور كارت گرافيك، نصب درايور مادربرد و يا حتي مشكل نصب درايور صدا و كارت شبكه رو به رو مي شوند.

ما براي راحتي كار كاربران رايانه كمك نرم افزارهاي نصب درايور به صورت آنلاين و حتي آفلاين را در سايت رايانه دانلود قرار داده ايم.

بنابراين در صورتي كه ويندوز خود را تعويض كرده‌ايد و درايور سخت افزار مورد نظر را  پيدا نمي كنيد مي توانيد از اين نرم افزارها استفاده كنيد.

حتي اگر ويندوز شما به روز رساني شده است و برخي از درايور هاي شما به درستي كار نميكند اين نرم افزار هاي نصب درايور ميتواند اين مشكل كامپيوتر را حل كند.

 

مطالب آموزش كامپيوتر در بخش وبلاگ

همانطور كه ذكر شد ما بخشي با عنوان وبلاگ در اختيار كاربران قرار داده ايم كه علاوه بر آموزش بسياري از نرم افزار هاي موجود در سايت، آموزش حل بسياري از مشكلات كامپيوتري در اين بخش براي شما عزيزان گنجانده شده است.

به عنوان مثال يكي از مشكلات كامپيوتري كه كاربران روزانه با آن برخورد مي كنند مشكل به هم ريختگي زيرنويس فيلم است  شما عزيزان ميتوانيد با استفاده از اين لينك مشكل را به راحتي برطرف كنيد.

همچنين بيش از??? مقاله آموزشي ديگر براي شما عزيزان قرار داده شده است كه با مطالعه اين مقالات بسياري از مشكلات كامپيوتري را به تنهايي قادر به رفع و رجوع هستيد.

با پيشرفت تكنولوژي همه ما كارهاي روزانه خود را  با سيستم هاي كامپيوتري و گوشي هاي هوشمند انجام مي دهيم  و دانلود و نصب و آشنايي با  نرم افزارهاي مختلف از نياز هاي اساسي ما محسوب ميشود.اميدواريم توانسته باشيم با ايجاد اين سايت يكي از نيازهاي روزانه كاربران را را برطرف كنيم.

منبع : gamefa.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد