معرفي هارد ديسك بنفش وسترن

۳ بازديد

معرفي هارد ديسك بنفش وسترن

شركت وسترن ديجيتال در سال ???? ميلادي تاسيس شد ، زمينه كاري اين شركت محصولات شبكه و درايو هاي ذخيره سازي مي باشد .

اين شركت در خصوص توليد هارد ديسك يكي از نوآوران و خلاقان در اين صنعت مي باشد. يكي از مواردي كه مي توان به آن اشاره نمود اين است كه اين شركت هارد ديسك هاي داخلي خود را با چند رنگبندي و براي مصارف گوناگون و تنوع بالا، طراحي و توليد مي كند.

در نمايشگاه IFSCE 2014 لندن اين كمپاني سري جديد هارد ديسك هاي خود را با رنگ بنفش و كاربرد نظارتي معرفي نمود.

 

هارد ديسك وسترن

به منظور ذخيره كردن تصاوير دوربين مطابق با استاندارد هاي نظارت تصوير طراحي و توليد از هارد ديسك هاي سري بنفش وسترن استفاده ميشود .

يكي از ويژگي هاي هارد ديسك هاي بنفش وسترن دوام و پايداري بالاي اين محصول مي باشد  كه به همين جهت از عمر بالايي نسبت به هارد ديسك هاي داخلي معمولي برخوردار مي باشند .

تكنولوژي هاي هارد ديسك وسترن

? در هارد ديسك هاي وسترن از تكنولوژي به نام All Frame  استفاده شده است . اين تكنولوژي باعث ميشود  فريم هايي كه در زمان ضبط تصاوير از بين رفته است  به صفر برسد بنابراين هيچ فريمي را از دست نخواهيد داد و اين يكي از تكنولوژي هاي مهم در اين هارد ديسك ها مي باشد .

? يكي ديگر از تكنولوژي هايي كه در اين نوع هارد ديسك مي توان نام برد تكنولوژي Intelliseek است كه براي ايجاد تعادل بين عملكرد و قدرت درآنها به كار مي رود .

اين تكنولوژي باعث كم تر شدن لرزش ، صدا مصرف برق در اين نوع هارد ديسك مي شود .

اين مدل از هارد ديسك ها رابط SATA III با سرعت انتقال اطلاعات ? گيگابايت بر ثانيه مجهز شده است همچنين  سرعت گردش آن ???? دور در دقيقه است .

 

همينطور اين هارد ديسك ها  قابليت ثبت همزمان تصاوير گرفته شده با ?? دوربين گوناگون را دارد كه اين يكي از مهم ترين ويژگي ها در استفاده هاي نظارتي بشمار مي آيد .

اين نوع از هارد ديسك ها در ظرفيت هاي گوناگوني توليد شده اند و يك انتخاب مناسب براي استفاده از دستگاه هاي ضبط تصاوير ديجيتال يا همان دستگاه هاي DVR مي باشند .

https://zenwriting.net/8z4sjs7zq7

https://postheaven.net/4r0y6fl0jm

https://writeablog.net/gtp5fyqx7q

https://squareblogs.net/sq00hcn38o

بهترین فیلم های وسترن

در ادامه فیلمهای کابویی برتر را معرفی می‌کنیم. به نظر شما ده فیلم برتر وسترن کدام عناوین هستند؟

 1. فیلم وسترن امریکایی قدیمی «تنها بتاز» (Ride Lonesome) بهترین فیلم های وسترن

  • سال ساخت: 1959
  • کارگردان: باد بتیکر (Budd Boetticher)
  • بازیگران: راندولف اسکات و کارن استیل
  • امتیاز IMDbنمره 7.1

بن بریج یک تعقیب کننده افراد مجرم است که در ازای کارش پاداش می‌گیرد. درحالی که آشوب جنگ با سرخ‌پوست‌ها به پا است، باید یک خلافکار به‌نام بیلی جان را به سلامت به محل اعدامش برساند. این فیلم نیز جز بهترین فیلم های وسترن آمریکایی است. اگرچه این سبک فیلم‌ها دیگر برای ما کم‌تر جذاب‌ هستند اما فیلم تنها بتاز در زمان خود از فیلم های وسترن برتر جهان بوده است.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد