ماسك ورقه‌ اي

۳ بازديد

ماسك ورقه‌ اي

بسياري از افراد جامعه به ويژه خانم‌ها، براي محافظت از پوست خود و همچنين آبرساني، از انواع ماسك ورقه ‌اي استفاده مي‌كنند. انتخاب اين شيوه براي پاكسازي صورت، از گذشته‌هاي دور مرسوم بوده ولي اين ماسك‌ها را بايد محصول تازه برند‌هاي آرايشي و بهداشتي دانست.

a1_37a4.jpg

اين محصول منحصر به فرد برند‌هاي آرايشي، مواد مغذي را خيلي راحت به پوست صورت رسانده و در نهايت زيبايي را به افراد هديه خواهد داد. استفاده از اين محصول، با سختي همراه نبوده و همچنين هيچ نوع آسيبي به پوست صورت وارد نخواهد كرد.

ضرورت استفاده از ماسك‌هاي ورقه‌اي و دليل آن

در صورت استفاده از انواع ماسك‌هاي ورقه‌اي، مطمئنا فرد مصرف‌كننده وارد يك دنياي ديگري خواهد شد. اين محصولات لطافت، زيبايي، روشني و رطوبت را به پوست صورت هديه خواهند داد. با توجه به مزيت‌هاي بسيار آن، براي خريد ماسك ورقه ‌اي بايد عجله كرد. ماسك‌هاي ورقه‌اي انواع ويتامين‌ها، مواد معدني و آنتي اكسيدان را به پوست صورت انتقال داده و همچنين تاثير مثبتي بر جوان‌سازي پوست دارند.

برند‌هاي توليد‌كننده نوع ورقه‌اي ماسك‌ها، اين محصول پر كاربرد را در انواع مختلف و با كاركرد‌هاي متنوع توليد كرده‌اند. البته بيش‌تر اين محصولات كاربرد‌هايي مانند كنترل‌كننده جوش‌هاي صورت، مرطوب‌كننده پوست، روشن‌كننده و درمان منافذ پوست دارند.

عوامل موثر بر محاسبه قيمت ماسك

برند‌هاي توليد‌كننده لوازم و آرايشي بهداشتي در سراسر دنيا، ماسك‌هاي ورقه‌اي متنوعي را توليد و روانه بازار كرده‌اند. قيمت ماسك ورقه ‌اي نسبت به كارايي موثر آن بر پوست صورت، ارزان است. اما از اصلي‌ترين و مهم‌ترين عواملي كه در تعيين قيمت ماسك‌هاي صورت، موثر هستند:

  • عملكرد و كارايي
  • شرايط آب و هوايي
  • برند
  • نوع ماسك
  • ميزان عرضه و تقاضا ماسك

آشنايي با ماسك ورقه‌ اي كره‌ اي و انواع آن

براي اولين بار كره‌اي‌ها بودند كه استفاده از ماسك را بر روي پوست صورت به‌كار گرفتند. خانم‌هاي كره‌اي در بيش‌تر ساعات روز، ماسك‌هاي ورقه‌اي بر روي پوست صورت خود دارند؛ زيرا با اين كار به‌دنبال زيبايي هستند. آن‌ها براي جوان‌سازي پوست صورت خود، از انواع ميوه‌ها يا گياهان براي توليد اين محصول سود برده‌اند.

قدرت جذب ماسك ورقه‌ اي كره ‌اي، بسيار زياد بوده و البته اين مزيت، به دليل مواد استفاده شده در پارچه آن است. در اين مدل ماسك صورت، سرم يا محلول استفاده شده در آن خيلي راحت به پوست نفوذ خواهد كرد. ماسك‌هاي ورقه‌اي كره‌اي، براي اينكه سرم يا ماده محلول بهتر به پوست صورت نفوذ كند؛ از ? لايه تشكيل شده‌است.

از انواع ماسك‌هاي ورقه‌اي صورت كره‌اي، عبارت هستند از:

ماسك فويل

بهترين نوع ماسك صورت كره‌اي، ماسك فويل است؛ زيرا لايه بيروني آن، از تبخير شدن رطوبت پوست جلوگيري خواهد كرد. البته در آستر اين مدل ماسك، از متريال پنبه استفاده شده‌است.

هيدروژل

هنگام لايه‌برداري پوست صورت، از ماسك‌هاي ورقه‌اي هيدروژل استفاده خواهد شد؛ زيرا اين نوع از ماسك، مناسب اين كار است.

CUPRA

كارايي و عملكرد اين محصول، مانند ماسك پنبه‌اي است؛ البته تنها تفاوتي ميان اين دو ماسك صورت ورقه‌اي، شفاف‌تر بودن ماسك CUPRA خواهد بود.

ميكروفيبر

ماسك‌هاي ميكروفيبر، از ضخامت بيشتري نسبت به ماسك‌هاي پنبه‌اي برخوردار هستند. از مزيت‌هاي اين محصول، مي‌توان به سازگاري آن با محيط زيست و پوست صورت اشاره نمود.

ماسك زغال چوب

در اين نوع از ماسك صورت ورقه‌اي كره‌اي، پودر زغال را به شكل فشرده شده به كار گرفته‌اند. مهم‌ترين مزيت استفاده از اين محصول، پاك‌سازي پوست از تمام ناخالصي‌هاست.

ماسك پنبه‌اي

يكي از مهم‌ترين دلايل استفاده از اين مدل ماسك صورت، قدرت جذب بالاي آن است. البته اين محصول كره‌اي سبك، سفيدرنگ و صاف بوده و مانند پارچه ابريشم، نرم و لطيف است.

بيو سلولز

ماسك بيوسلولز، از قدرت چسبندگي بسيار بالايي روي پوست صورت برخوردار است. به همين دليل، اثر‌گذاري آن روي پوست بسيار خواهد بود.

خريد ماسك ورقه ‌اي و انواع آن

استفاده از ماسك‌هاي صورت و خريد آن، به دلايل بسياري زيادي توصيه شده است؛ زيرا افراد در صورت استفاده از اين محصول پركاربرد، زيبايي و شادابي را براي پوست صورت خود به ارمغان خواهند آورد. عالي‌ترين راهكار براي باز گرداندن سلامتي، استفاده از اين محصول است.

 

متخصصان پوست براي استفاده و خريد ماسك‌هاي صورت، دلايلي بي‌شماري در نظر گرفته‌اند:

  1. آبرساني قوي
  2. روشن‌كنندگي
  3. كلاژن‌سازي پوست
  4. ليفت پوست صورت
  5. ضدلك و جوش

معرفي ماسك‌هاي ورقه‌اي پرطرفدار و خواص آن

آستر ماسك صورت ورقه‌اي، آغشته به مواد سرم‌مانندي بوده و شكل ظاهري آن دايره‌اي يا بيضي است. ماسك‌هاي ورقه‌اي از مزيت‌هاي بسياري مانند جوان‌سازي يا آبرساني پوست صورت برخوردار هستند. در ميان انواع ماسك‌هاي صورت، بسياري از آن‌ها طرفداران خاص دارند؛ از اصلي‌ترين آن‌ها، شامل ليست زير هستند:

ماسك ورقه‌اي آووكادو

در صورت استفاده از ماسك ورقه ‌اي آووكادو، شادابي به پوست صورت برگشته و جاي جوش‌هاي قديمي نيز، با گذشت زمان از بين خواهد رفت. از ديگر مزيت‌هاي استفاده از اين ماسك، مي‌توان به روشن‌كنندگي و مرطوب‌كنندگي بالايي آن در كنار آبرساني قوي اشاره كرد.

ماسك ورقه‌اي هيالورونيك اسيد

اين محصول را، بايد لايه بردار ضعيفي دانست. در صورت استفاده از ماسك هيالورونيك اسيد، پوست صورت از شر چين و چروك‌ در كنار تيرگي‌ها راحت خواهد شد. با استفاده از اين ماسك صورت ورقه‌اي پرطرفدار، به روشن شدن پوست كمك خواهد شد.

ماسك ورقه‌اي ويتامين سي

اصلي‌ترين مزيت استفاده از ماسك صورت ويتامين سي، روشن‌كنندگي پوست است. براي از بين بردن لك‌هاي صورت و كلاژن‌سازي نيز، بسيار تاثير‌گذار خواهد بود.

ماسك ورقه‌اي انار

با استفاده از اين نوع ماسك، پوست صورت صاف و روشن خواهد شد. ماسك انار يك آبرسان قوي، براي پوست بوده و در رفع خشكي آن، بسيار موثر است.

ماسك ورقه‌اي عسل

ماسك صورت عسل، جواني را به پوست باز خواهد گرداند. از مزيت‌هاي استفاده از ماسك عسل، تامين مواد مغذي و پاك‌سازي پوست خواهد بود.

استفاده از ماسك ورقه ‌اي ساده‌ترين و بهترين روش براي زيبا‌سازي، شادابي و تقويت پوست صورت است. بنابراين براي داشتن پوستي شفاف، زيبا و شاداب حتما از ماسك صورت ورقه‌اي استفاده كرده و آثار پيري مانند چين و چروك، را از بين ببريد. در صورت علاقه به استفاده از اين محصول منحصر به فرد پوست و خريد ماسك ورقه ‌اي به اسكين بازار مراجعه كنيد. در اين سايت انواع ماسك‌هاي ورقه‌اي صورت، با كيفيت بسيار بالايي براي خريد و انتخاب موجود است.

 

منبع  اكونا پرس

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد